წევრებისათვის პროფესიული განვითარებისა და დახმარების აღმოჩენის მიზნით, სპმთპ-მა 2014 წელს დააფუძნა ,,საგანმანათლებლო დაწესებულებებში დასაქმებულთა პროფესიული განვითარების ცენტრი“. ცენტრში მუშაობენ კვალიფიციური ტრენერები და ექსპერტ-კონსულტანტები.
2016/2017 აკადემიური წლისთვის, საქართველოს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში დასაქმებულთა პროფესიული განვითარების ცენტრმა
ა) მოამზადა 9 ახალი სატრენინგო მოდული:
1. საჯარო სკოლების მასწავლებელთათვის „ინდივიდუალური სამუშაო გეგმის შედგენა“ ერთდღიანი სატრენინგო პროგრამით (5 საკონტაქტო საათი);
2. საჯარო სკოლების მასწავლებელთათვის „გაკვეთილის დაგეგმვა“ ორდღიანი სატრენინგო პროგრამით (10 საკონტაქტო საათი);
3. საჯარო სკოლების მასწავლებლებისთვის „მოსწავლის განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება“ ორდღიანი სატრენინგო პროგრამით (10 საკონტაქტო საათი);
4. საჯარო სკოლების მუსიკის მასწავლებელთათვის საგამოცდოდ მოსამზადებელი ერთდღიანი სატრენინგო პროგრამა (5 საკონტაქტო საათი);
5. საჯარო სკოლების საქმის მწარმოებლებისათვის ერთდღიანი სატრენინგო პროგრამით (4 საკონტაქტო საათი);
6. სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების აღმზრდელებისა და მათი თანაშემწეებისთვის „სასკოლო მზაობა“ ერთდღიანი სატრენინგო პროგრამით (5 საკონტაქტო საათი);
7. სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების მეთოდისტებისათვის ერთდღიანი სატრენინგო პროგრამით (5 საკონტაქტო საათი);
8. სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების მეთოდისტების, აღმზრდელებისა და მათი თანაშემწეებისთვის „ზოგადი უნარების განვითარება“ ორდღიანი სატრენინგო პროგრამით ( 10 საკონტაქტო საათი);
9. ბავშვთა უფლებები (ბავშვთა უფლებების კონვენცია ბაგა-ბაღების თანამშრომლებისთვის).
ბ) ეთნიკური უმცირესობებისთვის აზერბაიჯანულ ენაზე მოამზადა სატრენინგო მოდული
ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმის შედგენის თემაზე;
გ) განაახლა საგნობრივი გამოცდებისათვის მოსამზადებელი ტრენინგებისათვის უკვე არსებული სატრენინგო მოდულები;
დ) მიმდინარეობს უფროსი მასწავლებლებისთვის საკუთარი პრაქტიკის კვლევის თემატიკის სატრენინგო მოდულზე მუშაობა;
ე) სპმთპ-ის რაიონული ორგანიზაციების თავმჯდომარეებთან აქტიური თანამშრომლობით ცენტრმა საგანმანათლებლო დაწესებულებებში დასაქმებულთა პროფესიული განვითარებისათვის საქართველოს 44 მუნიციპალიტეტში ჩაატარა 195 ტრენინგი, მათ შორის
საჯარო სკოლების მასწავლებლებისათვის:
ა) მასწავლებელთა საგნობრივი გამოცდებისათვის მოსამზადებელი - 100 ტრენინგი;
ბ) ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმის შედგენის თემაზე პედაგოგებისათვის - 11 ტრენინგი;
გ) გაკვეთილის დაგეგმვის თემაზე - 14 ტრენინგი;
დ) ბავშვთა ფსიქოლოგიისა და ინკლუზიის თემაზე საჯარო სკოლების სპეც. მასწავლებლებისთვის - 2 ტრენინგი;
ე) მოსწავლის შეფასების თემაზე - 1 ტრენინგი.
საჯარო სკოლების საქმის მწარმოებლებისათვის - 3 ტრენინგი;
საჯარო სკოლების ბუღალტრებისათვის - 2 ტრენინგი;
სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებებში დასაქმებულთათვის:
ა) სასკოლო მზაობის თემაზე - 20 ტრენინგი;
ბ) ბავშვთა ფსიქოლოგია და ინკლუზია - 18 ტრენინგი;
გ) ბავშვთან მუშაობის მეთოდები და სტრატეგიები - 7 ტრენინგი;
დ) ზოგადი უნარების განვითარება ბაღის მეთოდისტების, აღმზრდელებისა და აღმზრდელის თანაშემწეთათვის - 10 ტრენინგი;
ე) ბაგა-ბაღის მართვა და ადმინისტრირება (მენეჯერებისათვის) - 5 ტრენინგი;
ვ) ბაგა-ბაღის მეთოდისტებისათვის - 1 ტრენინგი;
ზ) ბავშვთა უფლებების თემაზე - 1 ტრენინგი.
აღნიშნულ პერიოდში სატრენინგო პროგრამის განხორციელებაში მონაწილეობდა 34 პროფესიონალი ტრენერი;